7 Haziran 2010 Pazartesi

O biri.

İçimde öyle biri var ki , kimseye adını söyleyemiyorum.
Ona hayır diyemiyorum , evet demekten korkuyorum.
İçimde öyle bir ateş var ki , tüm hücrelerimi yakıyor.
Ateşi çok sıcak olsa yanıyorum , soğuk olsa üşüyorum.
O biri ki gözlerine bakarken itiyor beni bu dünyadan , kendine yaklaştırıp.
Uzaklaşmak istiyorum aklımı kaçırmadan , onun kalbine bir tokat atıp.
Neden demeden , susup dinlemeden , kaçmak istiyorum o yoksul adalara.
İnsanlardan yoksun bu adalar ıssız , bir köpeğim olur bir de ev kurarım orada.
Belki sıkılırım tek başıma o biri de gelir , komşum olur , kahvaltıya gelir.
Tam harakiri yaparken ben gelip kurtarır beni , bana bir tutam çiçek verir.
Eskimiş plaklarda dinleriz o şarkıları , beyaz tavan eşlik eder bize.
Belki de beyaz şarap içeriz , ben sarhoş olup saçmalarım , girerim krize.
Dolaplarda sakladığım bir kutu çıkartırım , çoktandır sakladığım.
İçinde mektupları var onun , bana vermiş olduğu bütün resimleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder